Wednesday, June 15, 2011

Sheila

*Jep tengah menyanyi sambil main gitar*

Mamat : wah, syahdulah lagu lu nyanyi! lu pegang not apa tu, Onn?
*Jep garu kepala*
Jep : not? *ragu-ragu* not.. NOT MY TASTE kot.
Mamat : not my taste ek? not bad jugaklah lu tipu gua. gua walaupun pasal musik gua tak tahu tapi penyanyi asal lagu tu cukup gua minat tau! sape dia? Sheila Mambo kan?
*Jep buat muka blur*
Mamat : alah, yang kahwin dengan Jinggo tu lah!
Jep : hahh??
Mamat : kau nyanyi pun kau tak tau!
Jep : ha yelah yelah yelah, adik dia pun ada buat band kat Indonesia, Sheila jugak nama.
mamat : eh? Sheila apa eh?
Jep : SHEILA KAN DUDUK, aku nak main gitar, memekak!


hahahaha. SALUTE JEP. SALUTE SEPAH. bak kata Farah D, i loikeeeee!

1 comment:

khai said...

ape.,.,tajok lagu jep sepah yg nyayi tu.,.,,,.best la plk dengarnyer..