Wednesday, June 1, 2011

hari keluarga 2011

Hari Keluarga Ibrahim - Wan Su, 28052011 - 29052011.
Sedim Eco Theme Park & Resort, Kedah.

siap untuk menggempur.

Align Center
semua excited sangat, tak sedar parking depan kedai nombor ekor, patutnya berkumpul depan kedai supplier bakery mak cik aku. haha.

kesian aku tengok, belakang kereta pun jadilah. hehe.

muka-muka tak bersalah sebelum tengok kertas soalan explorace.

muka-muka cuak dan bersalah selepas tengok soalan explorace.

antara soalan yang ditanya, jelaskan cara nak memasak nasi minyak untuk 1000 orang. hehh -____-"

team aku.

dapat no.6. TEMPAT TERAKHIR T___T

cantik takkk???

clear wata don't sangka no boya.

aku tak paham apa masalah sepupu aku seorang ni, memancing dekat air cetek dengan fishing rod bagai -_____________-"

management theme park tu sediakan makan pagi hingga malam untuk kitaorang. serius sedap *terbayang donat dia* kampung-styled cooking, sedappppp

salah satu acara sukaneka tapi musical chair ni untuk bawah 18 tahun je, makcik aku paksa aku. dapat gak no.3. haha.

bbq time!

sambut ulang tahun yang pertama Raudhah *dalam hutan, lain dari lain sikit*

keesokannya, sebelum bertolak balik kitaorang hadiahkan cenderamata untuk tuan punya theme park.

sebelum pulang ke rumah masing-masing, kami serbu majlis perkahwinan kawan lama keluarga kami, dengan memakai t-shirt oren. jangan main-main, kami boleh buat ooo *memang gila, serius*



p/s : Masin mulut seorang emak, semuanya betul. aku yang terkhilaf.

No comments: