Friday, June 17, 2011

betul-betul mati

ini kali aku betul-betul dah mati. oh Tuhan.
bangun pagi tadi perkara pertama yang aku buat ialah bukak laptop, check result.
gila. pointer teruk. bawah 3. aku dapat 2.88 saja. tak pernah lagi jadi gini.
dan lagi satu, aku fail paper CONTRACT T______T
iya, betul. aku tak tipu kau ni.

aku awal-awal lagi dah expect the worse.
sekarang, aku pun tak tau lah aku sedih ke tak. tension ke tak.
aku kecewa, aku mengaku. tapi aku jenis yang tak reti nak tunjuk yang aku frust.
luaran, orang masih boleh tengok aku gelak-gelak, happy-happy je. tapi kat dalam, hati macam nak kopak woo. aku cuma akan tunjukkan perasaan aku kalau aku dalam situasi yang menekan aku.

boyfriend aku panggil aku BUDAK FC. BUDAK FAIL CONTRACT *mengeluh*
malu. malu dengan orang. malu dengan diri sendiri.
dalam kalangan kawan-kawan aku, aku saja yang fail paper.
TAHNIAH, AZZAH. impian kau nak fail paper contract dah tercapai.

mak, baa. kakak mintak maaf sangat-sangat... i know mak and baa mesti dissapointed dapat anak macam kakak :(

oleh sebab pointer aku taklah teruk sangat, aku dah semangat nak repeat paper conntract sebab nak cover balik pointer tu. kalau aku dapat B- pun dah cukup nak dapat pointer atas 3 lagi.
tolong doakan aku :)

thank you, ecah and farah d :')

p/s : padan muka kau, setannn. orang belajar dalam kelas, kau sibuk dok camwhore. ambik hang.

7 comments:

Princess Fatin said...

azzah, you're not the only one yg fail. i failed contracts as well -.-"
but like you said, at least boleh repeat and try to improve the CGPA

AZZAH AFANDI said...

it's okay fatin.
kite repeat same-same ok :)
kali ni tak susah dah kot.

Princess Fatin said...

yeah
awak jangan sedih2 tau :)
nanti ktorg study together!

Ratu Tak Cantik said...

good luck korang! never give up!
weee!!

AZZAH AFANDI said...

thanks, niesah :')

Maryam :) said...

good luck weh~! atleast korg akn ade peluang utk improve pointer jd lg tinggi kn? :)

AZZAH AFANDI said...

thanks maryyy :')
omg omg