Thursday, June 16, 2011

Gangster Karak

helo leng chai, leng loi.
sekarang gua nak cakap lu gua dengan lu. lu tak suka, ada gua kisah ke?
baru je beberapa jam lepas gua pergi tonton filem KL Gangster dengan mak and adik-adik gua.

Mak gua yang ajak tengok cerita ni. mak gua, lu percaya takk? perghhh, mak gua sekarang... lepas-lepas tengok cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah, terus terbuka hati nak tengok cerita Melayu. terus teranglah gua kasi tau sama lu, gua pun bukan minat bebenor cerita Melayu *tiba-tiba termasuk loghat Perak* ni kalau mak gua tak ajak pergi tadi, memang gua tak tengok lah cerita ni.

gua kasi tau sama lu terang-terang eh, ini cerita baik lu pergi mati. eh, bukan pergi mati, pergi tengok. haha *gelak macam taiko Petaling Street* memang best gua cakap lu. gua pun terkejut dengan apa yang mata gua nampak. gua sendiri terkejut, gua ingat gua mimpi saja pergi tengok ini cerita. gua ingat gua silap masuk pawagam tadi sebab bukan Melayu pun ada yang tonton cerita ni.

serius gua cakap, pergi lah tengok.

haiya, ini hari gua kena rendahkan ego gua. gua kena tabik sama taiko Syamsul Yusof lah. tak pernah gua sangka dalam hidup gua, gua akan tonton cerita dia bikin punya *tapi serius cerita dia yang lain-lain tu tak berminat* ini first time maa. haiyaa, tak percaya mei? pergi tengok sendiri lah! *termasuk Ah Chai pulok*

ini bukan Mail Lambong eh, ini Abang Long Dil.
salute sama ini leng chai lah. haiyaa.
lu orang jangan terpedaya pun. ini orang tarak ganas punya.
dalam hati ada taman ni.



oh gua lupa nak cerita sama lu kenapa entry gua tajuk gangster karak. minggu lepas gua pergi tonton cerita Karak maa. tarak best punya woo. tak payah tengok lah ho?

No comments: