Showing posts with label out and about. Show all posts
Showing posts with label out and about. Show all posts

Sunday, February 19, 2012

the picnic

04122011
Sungai Tekala, Selangor.

le me garu kepala tengok le bf beli-belah for breakfast.

le me and le perasan-yakuza-bf melahap sebab lapar sampai tak kisah dah monyet belakang aku *ok tipu, aku sempat menjerit-jerit mintak tolong*

le bf and his friends preparing unggun api to roast le chicken.

le kanak-kanak riang.

le kanak-kanak riang again with seorang kanak-kanak sesat nak tumpang glam dalam gambar.

okay, I know this picnic was centuries ago, but I just got these pictures from my boyfriend! anyway, who cares right? I had a blast picnic with the boyfriend and his friends. thanks for bringing me along sayang! I love the scenery along the way to Sg Tekala, it's sooo beautiful that I got jakun for awhile! hehe.

p/s : sayang, I'm sooo sorry.. you're not a jerk, I am :(

Friday, February 17, 2012

Pulau Sayak

06022012
Pulau Sayak, Kedah Darul Aman.

le inspektor bako ikan.

le dua orang gila memancing.

le dua orang gila memancing dapat ini saja.

le boroi girl. haha.

le daddy in blue shirt.

pertandingan bina istana takeshi.

le pengadils.

istana grup aku yang awesome, siap ada taman larangan oh.

istana grup yang kalah. haha *padahal grup aku menang sebab dapat markah kesian*

apa nama game ni? yang kena buat aksi tanpa bercakap, kemudian orang teka. regu ke namanya? ini geng anak-anak memang kejam. kitorang suruh mami buat aksi Kuch Kuch Hota Hai, hah jenuh nak buat aksi, yang nak jawab pun terkial-kial. haha.

berkat kesabaran usaha tangga kejayaan Pak Su dan Jan. terbaikkk!

Tuesday, January 24, 2012

the Great Outing II

18012012, our great outing season 2.
Times Square to Bukit Bintang, KL.

plan nak makan Seoul Garden, dah ada dalam LRT baru search directory Pavilion, tak ada rupanya. last-last makan Johnny's lagi -____-"

Popilla's tacos and nachos with cheese.

Tarbush's wrap, apa nama entah. lupa.

laksa dekat Food Republic Pavilion.

jumpa bapak Domo aku, rawwrr!
Tokyo Street, Pavilion.

Us and united buddy bears, Pavilion.

haha, bodoh.

muka-muka penat + lapar.

yeahhh, this time we bought 6 cream puffs! tamak haloba.

makan malam. hehe.


p/s : you guys should ask me how much I spent for shopping. you guys gonna be surprised with my answer and kauorang akan tertanya-tanya "betul ke Azzah ni??". :p

Class dinner

17012012, right after our last paper :)
at Muhibbah Seafood, Kg. Sungai Penchala, PJ.

muka excited + lapar tak hingat

camwhores. hehe.

the food was quite okay, not that great... just so-so. despite the beautiful ambient, I'm quite dissapointed jugaklah 'coz we paid rm20 per pax but the food was too sikit for kaki makan like us. but it's okay, I had fun with my crazy classmates! :)