Wednesday, June 8, 2011

Lawak

03062011.
pergi menonton Konsert Maharaja Lawak live di Penang International Sports Arena (PISA) dengan sepupu-sepupu aku.

hasil penat lelah sepupu-sepupu aku 'bertungkus-lumus' berhimpit bertolak nak dapatkan pas masuk sampai sanggup ponteng kerja, ambik MC pun ada.
salute. haha.

muka-muka excited nak gelak guling-guling kejap lagi.

muka-muka tak puas hati sebab Food Fair kat level atas banyak jual khinzir oink oink.
err, kalau bab makan, aku je kot yang tak puas hati? -____-"

5, 6 ribu jugak kot yang dapat masuk including yang tak ada pas masuk. shit.

Jozan.

Sepah.

aku benci betul kejutan Astro.

sebelum balik, singgah nasik kandar beratur. beratur lagiii -_____-"
sejam okay nak dapat makanan tapi berbaloi.


so overall, persembahan Maharaja Lawak kali ni okay-okay saja. aku hairan jugak tengok orang semua gelak sampai tepuk tampar orang sebelah. maybe sebab aku tak berapa minat sangat kot. pergi pun kena paksa. hehe. lagi satu aku tak suka pergi sebab mostly yang pergi tu mat-mat rempit dan minah-minah rempit jugak lah. so, faham-fahamlah perangai sekor-sekor macam mana kan. masa beratur tu paling aku meluat sekali. semua orang selfish, tak sabar-sabar. main tolak-tolak macam orang bodoh je. tak cukup dengan tu, jerit-jerit macam kampungan habis lah. tak tahu malu langsung. mak cik-mak cik umur 40, 50 tahun pun sama naik dengan orang muda.
serius memalukan.

apa pun, nasik kandaq beratoq terbaik dari ladang habaq hang. nak rasa, mai penang no..
sekian, laporan dari Azzah. teehee.

p/s : sorry lah, aku cuma ambil gambar sepah dan jozan. tu aje yang aku minat.

No comments: