Sunday, October 23, 2011

I'm sexy and I know it.

salam :)
entri ni sebenarnya tak ada kena mengena pun dengan tajuknya, harap maklum ya. jangan kang korang fikir, "ee budak ni, perasan nak mampus-mampus! muka macam longkang!"
jangan begitu ya, aku sengaja letak ayat tu sebab sekarang kan tengah hot lagu LMFAO tu, fevret kawan-kawan aku kot. haha. *I WORK OUT!*

baiklah, sebenarnya aku cuma nak khabarkan pada korang yang aku sekarang tengah malas nak update blog *heh, perasan macam ada orang kisah je*. tahap kesibukan dah makin tinggi sekarang ni. aku ada 3 test untuk dijawab seminggu lebih dari sekarang, presentation individu dan kuiz. semuanya dalam satu minggu yang sama. mati lah aku!

jadi, hari ni aku bertungkus-lumus buat slide show dan speech untuk presentation BEL. bertungkus-lumus waklu! speech baru buat separuh, slide pun baru siap muka depan! WAKLU AZZAH!!

ini dia rupa presentation tak siap aku yang bertajuk 'The Killing of John Lennon'.
don't you dare to tiru me!

dan sekarang, perlu buat-buat busy lagi dengan membaca buku teks French supaya kuiz sebentar lagi dijawab dengan cemerlang dan terbilang.
*sambil dalam hati dok menyumpah-nyumpah dalam bahasa Perancis, je déteste quiz!*

p/s : nak cuba dapatkan full mark untuk kuiz. wish me luck :)

No comments: