Wednesday, September 7, 2011

UiTM, aku merinduimu, tapi aku tak nak balik!


salam.
tadi pergi shopping dengan mak, beli barang-barang keperluan kat UiTM nanti. bahang kian terasa, hati makin dup dap dup dap.

dalam otak terbayang UiTM.. *mengeluh*

aku rindu UiTM, kawan-kawan aku to be exact. tapi aku tak nak balik sana. aku belum puas spend time dengan family aku! 4 bulan tu rasa cepat sangat. kenapa ya? serabut otak aku fikir macam-macam. fikir pasal persiapan nak balik lah, pasal kelas lah, pasal subjek-subjek yang aku akan belajar nanti lah. aduhaiiii.. ni sifat malas dah membelengu diri aku lah ni!

*diam kejap*

4 bulan aku berkepit dengan parents aku. tak berenggang, duduk rumah je, kerja tak. mana mak bapak aku pergi, aku ikut. nanti mesti ralat nak berjauhan balik. dangggg :(
iyalah, kalau rumah aku kat area KL ke, lain cerita. tapi ni, nak balik sebulan sekali pun susah. aku dah lah tak ada siapa-siapa kat sana. cousin aku yang seorang tu pun selalu out station memanjang. tekanan dan jeles tahu tak tengok kawan-kawan aku tiap-tiap minggu balik rumah, especially Fatin -_-" haha.

adakah kolej melati juga seperti kolej mawar? oh, tidakkkk!
*histeria kejap, lepas tu tiba-tiba kena penampar*

tak mengapalah, Azzah. fikir yang positif ye. lagi cepat kau belajar, lagi cepat kau boleh berambus dari UiTM tu.

oh, by the way, tadi dah check student portal lagi sekali dan aku ditempatkan di KOLEJ MELATI sem depan -______-" mula-mula macam what the fish jugaklah kan, suka-suka diaorang tukar-tukar kolej. kejap kenanga tu untuk perempuanlah, kejap untuk lelaki. tapi tak pelah, yang penting dapat jugak kolej daripada kena merempat kat luar.

dan, dan yang bestnya, aku sebilik dengan Fatin!!!! yayyy :DD dua orang lagi bakal room mate masih menjadi misteri. siapakah??? hopefully Ecah will be joining us :)

p/s : tekanan aku tiap-tiap malam asyik selsema je ni. lepas tu, tadi cari mangga almari dorm tak jumpa. mati aku! imybiptid, nh.

image : Google Images

No comments: