Sunday, September 25, 2011

Diet hujung minggu

salam. since aku rasa berat badan aku dah naik sejak balik Shah Alam ni, I've decided that I should go on a diet. dua minggu ni adalah yang paling teruk sebab aku banyak makan makanan berasaskan cheese. memang aku makan banyak gila lah. so, aku gunakan hujung minggu untuk diet. and I hope boleh tahan darurat on weekdays jugak. kalau tak berjaya, I'll go on diet on weekends je.

so, semalam hari Sabtu, aku minum susu for breakfast. then, for lunch pulak aku makan roti dengan chilli tuna. malam aku just makan saki-baki chilli tuna tengahari tu.

hari ni pulak, breakfast tetap dengan susu. lunch aku makan chili tuna lagi, tapi kali ni dengan biskut Munchy's Wheat Krunch. malam, tak sure lagi.

encik chilli tuna yang sedap.


p/s : nak diet ni sebenarnya sebab aku didorong oleh hilang selera makan dan nak simpan duit nak balik Penang tiap-tiap bulan, Insya Allah.

sedang mendengar : The Band Perry - If I Die Young.

No comments: