Sunday, September 11, 2011

selamat berkenalan, Melati.

salam :)
alhamdulillah, hari ni aku post entri ni di UiTM Shah Alam setelah selamat sampai. iya, kembali ke 'medan pertempuran' aku.
dan hari ni jugak, aku berkenalan dengan Melati. aku harap Melati ini manis orangnya nanti.

ini dia, rupa bilik baru aku di kolej Melati. cantik tak cadar i? *wink wink*
dalam bilik ni, aku tinggal berempat dengan Fatin, Ainil dan Haida.
budak law semuanya.

alamak, kantoi guna kotak Intimate buat hiasan dan bawak bantal busuk leper bawah bantal biru *perlu ke nak bagitau pasal bantal tu, Azzah?!!*
-_________-"

jemputlah ke 3A-01-33. masuk percuma *untuk perempuan saja* haha.

p/s : Kenanga, I rindu youuuu! bilik you lagi besar dari bilik Melati ni! mak, baa, kakak dah rindu! :(

1 comment:

mas airlines pillow said...

Hi there!!

Saya segan nak menulis, tapi atas dasar "desperate", saya terpaksa cuba.

Nice blog u have here. Kebetulan terjumpa blog awak masa mencari something kat internet. Bende yg saya cari tu ada dalam gambar yg awak post dlm tajuk "Selamat berkenalan, Melati". Saya sedang mencari sebijik bantal MAS sebenarye. Bantal kaler biru dlm gambar nih.

Saya mencari bantal MAS tu utk adik perempuan saya yg masih berumur 5 tahun. Tu je adik yg saya ada. Saya dah terhilangkan bantal MAS yg die pakai sejak umur 3 tahun. Tak sengaja. Saya dah buat macam2 termasuklah belikan die beberapa bantal cute (agaknye lah) tapi yg buat saya sedih bile saya perasan die tak pakai bantal2 yg saya belikan tu masa tidur macam biasa yg die guna bantal MAS tu. Lebih menyedihkan lagi, bile dah dekat SEMINGGU die merajuk tak bercakap dgn saya.Saya dah buat macam2 utk cari bantal MAS tu tapi macam tak berjaya. Saya nih pun jarang dpt peluang naik plane.

Saya harap awak sudi jual bantal MAS yg ada dlm gambar tu pada saya, utk saya berbaik dgn adik tu. Saya berharap sgt. Saya ada create satu email semata2 utk tujuan communicate dgn awak:

mas_airlines_pillow@yahoo.co.uk