Saturday, February 4, 2012

ink

I have a hobby which some of you might think as WEIRD. I love watching Miami Ink, does that sounds weird to ya? Miami Ink ni adalah satu show di channel TLC mengenai tatu dan bagaimana ia dibuat di sebuah kedai tatu di South Beach, Miami. show ni dah lama dah, masa aku high school lagi. tapi sekarang dah tak ada dah.

bukanlah aku ni minat bertatu ke apa pun, I just love arts. that's all! aku suka tengok tattoo artists dalam show ni melukis, rilek je. tak payah nak padam-padam sampai terkoyak kertas lukisan macam aku. nak lukis ikan pun, alahai sampai terkehel jari.. cehh!

Miami Ink's tattoo artists.

latest show, NY Ink *notice Ami James, the bald guy from Miami Ink is in this show*

NY INK, Y U NO SHOW IN ASIA???!?!
*baru perasan, aku ni orang Asia rupanya lupa pulak Malaysia kat Asia*
k dah, bye.

No comments: