Saturday, July 16, 2011

sedikit tapi Alhamdulillah

salam :)
hari ni aku dah boleh senyum manis sikit *in fact, hari-hari pun aku senyum*
macam biasa seminggu ni tugas aku ulang alik dari rumah ke hospital. malam di hospital sampai ke pagi. kemudian mak aku ganti duty aku, then ayah hantar aku balik rumah kejap. petang ke hospital semula.

tadi ayah aku yang kerjanya puluhan kali ulang alik dari rumah dan hospital *kesian beliau* beritahu aku yang darah kuning adik aku dah meningkat dari 8 ke 12. tahap normal darah kuning seorang normal ialah 150. tapi adik aku, waktu pertama kali buat blood test, cuma ada 10, kemudian turun ke 5 dan seterusnya naik ke 8 dan tak berubah hingga ujian darah tadi ia meningkat ke 12. walaupun cuma naik sedikit, tapi aku tetap bersyukur! ALHAMDULILLAH!!!

doktor cakap dia dah boleh balik hari ni tapi ayah mintak doktor pantau dia hingga esok. jadi esok dah boleh pulang! :) Alhamdulillah!

hari selasa depan perlu ke hospital lagi untuk buat check-up lagi. tak mengapa, asalkan dia sihat!

kat sini aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada semua yang mendoakan kesihatan adik aku. terima kasih banyak-banyak ye, Tuhan saja yang dapat balas kebaikan kalian semua! terima kasih jugak pada yang tak putus-putus datang melawat, bawakkan makanan, air zamzam, kurma dan segala senyum dan tawa yang kalian bawa untuk kami sekeluarga.

syukur, syukur, syukur Alhamdulillah! Tuhan memang Maha Penyayang, Maha Kuasa :')

webcam-ing sebelum pesakit tidur :)

2 comments:

Ratu Tak Cantik said...

alhamdullilah.. :)semoga yang sedikit semakin bertambah

AZZAH AFANDI said...

insyaallah! terima kaseh ratu :')