Tuesday, July 19, 2011

hijau

salam :))
petang tadi aku buat kuih cara kat rumah :) lama tak makan, kempunan. hehe.

maaf lah, anak dara buat kerja memang bersepah sikit. ni belum tunjuk sinki lagi, macam masak 3 course meal padahal buat kuih cara je pun -____-"

Nasrul Hafidzi sayang, ini lah rupa KUIH CARA. pernah tak nengok benda alah ni?
*ni lah dia budak-budak zaman internet, kuih cara pun tak tahu*

p/s : mak aku masuk-masuk dapur tengok aku buat tak melekat terus cakap, "la cantiknya! pandai kakak, pandai! boleh buat meniaga!" tengok lah anak sapa, kan mak ;)

2 comments:

FarhanaBekeri said...

wee nih kuih wajib time bulan puasa kat umah aku ni.
huhu.

tp aku tk reti nak buat. k bye! =p

AZZAH AFANDI said...

sedap sangat kuih ni kan kan?
meh aku ajar nak? cewahh, mentang-mentang dah expert! hehehe.