Wednesday, August 24, 2011

Lumayan capek

Alhamdulilah, syukur nikmat! akhirnya, hari ni habis jugak tempahan biskut raya aku siapkan. berminggu-minggu aku dok pulun tolong mak aku buat biskut raya. kauorang jangan tak tahu, mak dan ayah aku ni tauke biskut raya dan katering. haha.

ya Allah, rasa macam tak percaya je semua dah siap on time. Allah dah permudahkan pekerjaan aku :')

kalian ndak tau betapa capek dan lelahnya ngebuat kuih yang tempahannya sampe berpuluh-puluh ribu. ditambah lagi ini tahun mak ndak menggaji bibik untuk ngembantu aku dan mak. sekarang baru aku tau gimana rasa capek dan lelah yang mak ngerasa selama ni. bisa nangis tau nggak akibat terlalu kecapekan! akibat terlalu lama duduk bersila di lantai, kaki aku jadi sakit-sakit semuanya! aku ngerasa seperti orang tua yang sakit lutut. jalannya juga udah jadi aneh. iya kerna itu dong, aku udah lama ndak ngepost apa-apa disini. terlalu capek untuk melakukan apa pun, tau!

yang menjadi pembakar semangat aku sama mak hanyalah apabila mikirin tentang betapa seru dan terujanya bila tiba waktu bershopping persiapan lebaran nanti. waktu bershopping adalah waktu yang paling ditunggu-tunggu oleh aku sama mak. yayy! :)

*haa, kan dah keluar dah bahasa bangka-belitung aku* haha.

okeylah, nanti kalau rajin, i tunjuk gambar biskut raya i yang meriah kebabom kat u'olls ye.

p/s : HAPPY BIRTHDAY, FATIN ISMAIL! LOVE YOU MARSHMALLOW :)

1 comment:

Princess Fatin said...

Thank you Azzah :D
p.s Nanti bawak la kuih raya kt dorm nti ;)