Monday, August 8, 2011

bulan madu

aku memang suka bermimpi. seperti diri aku sendiri, mimpi-mimpi aku semuanya penuh dengan perkara-perkara eccentric yang jarang difikir banyak orang. dan aku suka buat sesuatu yang jarang dibuat orang. cewahh, azzah bajet unik lah ni!

jadi, hari ni aku excited sangat-sangat nak kongsi dengan kauorang semua, destinasi bulan madu aku nanti *padahal nak kahwin lambat lagi* -____________-"
ada aku kisah???!

seperti aku cakap tadi, aku suka travel tempat yang jarang didengar orang. iyalah, selalunya orang pergi tempat grand-grand. kalau Thailand, orang lain pergi Krabi ke Phuket ke, aku pergi Hatyai je. kalau Indonesia, orang lain pergi Jakarta ke, pergi Bandung ke, aku pergi tempat ni je. aku pun tak tau tempat ni wujud sampailah mata aku menjadi saksi kepada keindahan tempat ni dalam filem Laskar Pelangi dan Sang Pemimpi.
tuan-tuan dan puan-puan, ini dia
PULAU BELITUNG, INDONESIA.

aku suka tempat yang masih belum diusik pemodenan.
Belitung, tunggu aku ye. nanti aku sampai!

source : Google Images

2 comments:

Ratu Tak Cantik said...

azzah...kite nak cakap..kite dah belikan kain kat awak, tapi kite pilih kaler yang mcm brownish, junglish sikit..tak tahu cmne nak explain...pastu telekung pun kite beli..n duit baki pun stil ade lagi..tapi kite rase telekung tu mcm tak lawa plak..so kalo awak x nak, kite faham...kite ganti balik duit awak, biar jadi wakaf je telekung tu :) n as a souvenir, kite belikan awak buku sang pemimpi...baca lah awak ea dgn bahasa indon! :p wahaha..padan muke~

AZZAH AFANDI said...

awwww, thanks ratuuuu!!! terharu jap :') x pela, yang penting dpt pakai telekung bt solat :)