Friday, March 18, 2011

monyet punya monyet

okey, hari ni mari kita bercakap tentang MONYET.
iya, monyet *tak tak, aku tak refer kauorang sebagai monyet lah*
haha.
okey, begini. aku rasa waktu aku pergi kelas pagi tadi, ada monyet yang masuk dalam bilik aku.
fyi, monyet memanglah banyak sangat dekat kolej aku ni!
bergerombolan tahu tak!
petang-petang diaorang mesti datang sepahkan tong sampah kolej, curi makanan dari bilik budak-budak kat sini and most importantly, freaking me out!!!
seriously, i don't like monyet okay!
btw, aku rasa monyet yang pecah masuk bilik aku tu dah curi roti gardenia yang bukan kepunyaan aku, tapi fatin
*aku memang suka makan makanan kawan-kawan aku*
so i guess, it's karma kot -_-"

bilik aku memang menghadap hutan kat belakang kolej ni, so i can clearly see them hanging on the trees and running around like a bunch of crazy monkeys
*well, they are monyet right? obviously that's what they do for a living.. duhh*
okey, well, macam ni lah banyaknya geng monyet tu.

okay, i know the monkey that stole fatin's bread is smiling like this when he ate that bread.
dangg you, monyet!
kau dah kenyang kau senyum kambing kan!



frankly, i am afraid of monkeys.
yeah yeah, you can laugh at me all you want.
LYFAO.
*i can imagine my friends laughing at me, again*
T_T

1 comment:

Princess Fatin said...

hahaha
comel sangat azzah!
*tgh bayangkan awk cerita*

"clearly see them hanging on the trees and running around like a bunch of crazy monkeys" :D