Tuesday, May 3, 2011

entry merdeka budak law


*tarik nafas dalam-dalam*
okay sekarang nyanyi lagu boombox!
haha.
final exam dah habis, aku dah merdeka lah - untuk 4 bulan !!!!
*alhamdulillah*

first paper, law of torts 2 :
50-50 macam tak sure boleh pass ke tak. teruk kali ni. teruk sungguh!
carry marks tak payah cakaplah, rasa macam nak gelak sambil terjun bangunan canseleri
:(

lepas tu, law of contract 2 :
hahahahahahaha. nak mati jap. yang ni lagi teruk. aku confirm repeat paper ni. lecturer aku baca soalan tu pun dia cakap "this is the most difficullt questions paper i've ever encountered"
*mati terus*

constitutional law 2 :
okaylah paper ni. tak sangka betul aku boleh jawab semua, keluar dewan muka happy je. cuma tak pastilah jawapan aku betul ke tidak.
hmm, alhamdulillah lah. sebab paper ni killer subject. sampai ada ORANG MENGAMUK masa jawab paper ni.. ha, cukup susah tak, bhai? subjek ni Prof. Shad aka Nana (atuk) aku yang ajar dan dia jugak akan mark paper aku -_-" mati laa.

hubungan etnik :
okay jugak. tapi objektif tu mengelirukan sikit. aku rasa semua jawapan macam nak sama je. tak dapat A saja sangat lah!

lastly, paper tadi :) malaysian legal system 2 :
alhamdulillah boleh jawab. tak sesusah disangka. buat penat je aku hampir-hampir nak khatam buku criminal litigation baljit singh yang tebal giloo tu!

kali ni macam nak menurun je pointer aku.. hopefully tak turun bawah 3. tak nak repeat!!!! malu kot. haishh. -_________-"

No comments: